elinsindien.blogg.se

Snart är det dax!

Publicerad 2013-11-08 13:21:40 i Allmänt

Hejhej hallååå!
Japp, tjejen som hatar bloggar har skaffat sig en egen!
Här tänkte jag försöka skriva lite då och då för att berätta vad jag gör och vart jag befinner mig, saker jag upplever och utflykter jag gör.
 
Snart är det dags för mig och Felicia att bege oss mot Landvetter flygplats.
Kl 17.05 lyfter planet till Helsingfors och sedan vidare mot New Delhi i Indien !
Tre veckor ska vi spendera en bit utanför Jaipur för att sedan flyga till Goa där vi ska gotta oss i två veckor innan vi åker hem till kalla Sverige den 11:e december.
 
Jaa, detta inlägget var ju inte så givande, men skrev ett par rader mest för att testa på det lite..
Nästa inlägg kommer väl upp när tillfälle ges och när jag har kommit in lite mer i min nya vardag!
Det här så bli så jävla häftigt! Pepp pepp pepp!
 
Nu ska jag äta lunch med min underbara pojkvän och njuta av hans sällskap innan vi säger farväl för fem veckor framöver...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nikolaus Kopernikus

Publicerad 2013-11-08 13:45:33

Hoppas de blir kul och givande som fan där borta och att du slipper diarreparty! Kramar från oss i biskop!

Svar: Haha! Tack så mycket Niklas! ;D Hälsa Martinus så gott så syns vi ! ;D Kram på er!
elinsindien.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela